Táskafestés a Rózsahegyi Iskolában

2017.11.15 11:51

Ez az önkéntes munkám most a Jane Goodall Intézettel Kapcsolatos önkéntes munka. Az ő programjuki a táskafestés.

Én nem tartottam ppt-s előadást, a diákoknak. A tanárnő beszélt kicsit a textilfestésről, én pedig nagyon röviden elmondtam egy-két környezetvédelmi vonatkozást, képeket adtam körbe, ahol látszott, hogy állatoknak lesz bajuk a táskáktól. És közben ment a táskafestés. 

Már a két évvel ezlőtti Sajt és Túrófesztiválos táskafestésnél is voltak általam készített sablonok, ezket most is felhasználtam, ami jó volt, mert ötletet adott a gyerekeknek. Viszont voltak olyanok is, akik saját mintával színesítették a táskákat. 

Több gyerek is ajándékba szánta a táskát, és voltak akik mondták, hogy ezután ezzel járnak bevásárolni, ami mutatja, hogy eljutott hozzájuk a célja a programnak.

Közben mivel, már kevesebb a környezetvédelmi dolog és több a másmilyen, átváltoztattam a nevünket interaktív vVharsarokká. Azért mindig lesznek Jane Godall Intézethez kapcsolódó programok is, hiszen ezt a szellemiséget sosem fogom elfeljteni.

Vissza