Osszuk meg egymással!

2016.01.31 10:59

Az utóbbi időben fejlődött a Rügyek és Gyökerek csoportunk tevékenysége, míg régen volt olyan is, hogy egy szervezett programra senki se jött el, addig ma már mindig találok partnert valamely programhoz. Az egyik legjelentősebb programunk arról szól, hogy osszuk meg egymással a dolgainkat, és így kevesebbet fogyasszuk jobban használjuk fel azt amink már megvan. Ezáltal a közösség is fejlődik és soka haszna van. Ennek egyik példája a társasjáték klubok szervezése, ahol hol az én játékommal, hol máséval, hol kölcsönkapottal játszunk ezek mindig jó hangulatban szoktak eltelni.

 

Ezenkívül egyéb dolgokat is cserélünk egymással. Leggyakoribb a könyv. Én úgy terveztem, hogy könyvcsere börzét csinálunk, és ott egymással cserélünk ki könyveket, de nem így történt, hanem hol én kapok kölcsön könyvet valakitől, hol én adok. A kölcsönadott könyvek között sokszor szerepel Jane Goodall valamelyik könyve és egyéb állatokról szóló könyvek. Ezenkívül videókazettát is kaptam kölcsön ami a világ 80 csodájáról szól. Ennek már a felét megnéztük. Volt egy filmvetítésünk is, ahol a hülyeség kora című filmet néztük meg, és utána beszélgettünk a benne látottakról. Folyamatba van egy csapat szervezése, akik szeretnék, hogy a Rügyek és Gyökereken belül rendszeresen szervezzek nekik programokat, önkéntes munkát. De ez még nem teljesen biztos.

Vissza