Mégse adom fel

2018.01.04 10:48

Már épp feladni készültem az általm szervezett programokat, szerveződéseket, és társsjáték klubokat is, mikor a legutolsó december elji alkalomra senki se jött el, és senkivel se sikerült együttműködnöm. Erre az ünnepek előtt megkértek, hogy nem lehetne-e társasklubbot szervezni a két ünnep közé. Hát ha már kértek, mondtam hogy legyen, és hívtam más ismerőst, és gyorsan meghirdettem a facebookon.

Ez volt eddig a legsikeresebb klubunk, két ismerős család jött, egy idegen lány, és egy négy fős idegen család.

Sőtt mindenki hozott játékokat, így mostmár az eredetileg indult környeztvédelmi szándék, hogy osszuk meg egymással dolgainkat is megvalósulni látszik. Az idegen család is szeretné, hogy legyen máskor is klub.

Így most rájöttem, hogy az eddigi résztvevőkkel kell megbeszélnem, hogy mikor jönnének el, és csak utána szervezni

Közben eszembe jutott, két esély, hogy miként tudnák igazi Rügyek és Gyökerek csoportot alakítani. Persze itt még nem bízom el magam, mert tanulva a régiekből, nehéz olyat találni, aki megérti ennek fontosságát. Még akkor is, ah két közeli helyen is működik környezetvédelmi középiskolás osztály. Az is jó lenne, ha összejön, hogyha lenne valmi mentor, aki tudna segíteni az akciókban.

 

Fényképek már több ideje nem készültek, így most nem tudok a szöveghez csatolni. Tudom így kevésbé figyelmfelkeltő, ezért igyekszek majd újra fotózni is.

Vissza