Cibere gyereknap és az új szemlélet

2017.08.02 16:21

Régen adtam már hírt önkéntes munkámról, hisz régen is csináltam valamit. Ennek két oka van. Egyik, hogy a tavalyi évemet a Tisza-tónál dolgozva töltöttem, így pihent ez a projekt, ezenkívülk az örömök mellett a sok kudarcélmény, ami a munka során ért.

Nem sikerült zöld közösséget létrehozni, és megértettem azt, hogy bármit is teszünk, nagyon keveset tudunk csak hozzátenni a környezetvédelemhez. És hogy valószínű, hogy nem sikerül a világba megállítani a globális felmelegedést. Azért még maradt egy reménysugár, az éghejletmérnökök munkája, amiben bízhatunk egy kicsit.  

Így alapvetően kis változáson megy át a munka. Bár továbbra is igyekszünk a környezetvédelemre figyelni, és ilyen programokat csinálni, áttevődik a hangsúly arra, hogy mosolyt csaljunk főleg gyerekek, de bármilye4n emberek arcára. Volt mikor teljesen fel akartam adni a munkát, de az utóbbi váltásra Böjte csaba szavai késztettek, mejben azt írta, ha két nap múlva itt lenne a világvége, akkor is azon igyekezne, hogy mosolyt csaljon gyermekei arcára. Remélem sikerül ennek érdekéban a Rózsahegyi Iskolával és a Kis Bálint Iskolával együttműködnünk. És talán még egy kirándulós szervezettel is, De ez még nem bitos.

 

Viszont volt egy Cibere gyereknapos projektünk nemrégiben. Nem volt olyan nagy sikere, de néhány gyereknek örömet szereztünk. Valakiknek egy kis játékkal. Volt a aki játszott az új nézd csak mi változott játékunkal, volt aki a csótánylevessel.

Rejtvényt lehetett még jutalomért fejteni. Volt 1-2 vett dolog és 1-2 otthoni, ami nekem már nem kellett. Mikor a nyírd ki ezt a nplót meglátta egy gyerek rögtön meg akarta szerezni, majd fél órával később boldogan távozott vele. Ha másnem ezért a két pillanatért is megérte kint lenni.

Vissza